http://www.hobichat.net/sohbet/


Oğuzhan Uğur feat. Ceyhun Yılmaz İstemiyorum Şarkı Sözleri 
GUN DÜŞLERİ BENİM İÇİN UMUT SOKAKLARA ÇIKMAK İSTEMIYORUM KUŞLAR GİBİ UÇMAK İSTİYORUM
yer yüzüne inmek istemiyorum
daglar gibi dik durdum evvel
şimdi bir çukurda çuruyorum
ezilme derdi hep annem
karınca gibi hissediyorum
bulut olsam yagmura dönerim
topraga duşmek istemiyorum
elin olsan mutluluklar dilerim
benim olsun istemiyorum
nefesimi sardılar beni
bitince ölmek istemiyorum
ve artık buradan gidiyorum
hoşcakal
gun düşleri hep umut sokaklara çıkmak istemıyorum
kuşlar gibi uçmak lazım
özgürüm ben
yer yüzüne inmek istemiyorum
daglar gibi dik durdum evvel
şimdi bir çukurda çürüyorum
ezilme derdi hep annem
karınca gibi hissediyorum

bulut olsam yagmura dönerim
topraga duşmek istemiyorum
elin olsan mutluluklar dilerim
benim olsun istemiyorum
nefesimi sardılar sanki beni
bitince ölmek istemiyorum
ve artık buralardan gidiyorum
hoşçakal
kaç sabahtır geceleri uyanıyorum
aynalarda yokum
dumanı tüten
çay bardaklarına dokunuyorum
elimi ısıtmıyor
aglayınca farkettim
artık gözyaşlarım yanaklarıma degmiyor
keşke bir kez daha öpebilseydim seni
sımsıkı saçlarına koklayıp öyle gitseydim
ölmüşüm ben begegim ölmüş
herkezin kortugu gün bana bugunmuş

0 yorum:

Yorum Gönder

Facebook Sayfamızı Beğenin